Zaloto sa snaží stať pravým opakom toho, načo ste možno zvyknutí z finančného trhu aj od radu finančných špecialistov, ktorí nehľadia na váš záujem. Usilujeme sa o to, aby ste prácu našich starostlivo vybraných odborníkov rozumeli, nech už si práve potrebujete dojednať hypotéku alebo životné poistenie. Dodržiavame preto niekoľko zásad:
V Zalotu se soustřeďujeme na spolupráci s 20 procenty sku...
Začínali jsme doporučováním pojišťoven přes Facebook Me...
Prvotní důvod pro založení Zalota tkvěl v nepřehlednosti...
Zaloto je technologická firma a inovace jsou součástí naší DNA...
Ano, neustále zkoušíme nové věci, ale nepřestáváme u toho...
Občas máme špatný den. Může ho mít obchodní partner, které...
Znáte Paretovo pravidlo, z nějž, zjednodušeně řečeno, vyplývá, že 80 procent zisku plyne z 20 procent produktů? Anebo že 80 procent hodnoty vytvoří 20 procent zaměstnanců? Pokud jde o finanční specialisty, jejich výkonnost i pověst, zde pravidlo italského ekonoma platí bezpečně. V Zalotu se soustřeďujeme na spolupráci s 20 procenty skutečných odborníků, jejichž práce si zaslouží doporučit i pochválit a kteří vždy jednají v zájmu klienta. Díky Zalotu se k nim dostanete i Vy, protože jiní se v našem systému neudrží.
Začínali jsme doporučováním pojišťoven přes Facebook Messenger. Poté nás napadlo, že by bylo dobré pomáhat klientům s tím, aby si udělali pořádek ve smlouvách. Teď už je nám v Zalotu jasné, kam se pustit dál -- chceme doporučovat špičkové finanční specialisty každému, kdo se chce rozhodovat na základě dat, nikoliv dojmů. Tento vývoj nám umožnily dva roky se zpětnou vazbou našich zákazníků, kteří nám průběžně říkali, co jim vyhovuje, co méně a jak bychom se mohli změnit k lepšímu.
Prvotní důvod pro založení Zalota tkvěl v nepřehlednosti trhu finančních produktů a profesionálů, kteří je nabízejí. Je pojištění či hypotéka, kterou vám doporučují, skutečně tak dobrá, anebo se k ní pojí největší provize? S námi si podobné otázky klást nemusíte. Máme k dispozici data, sledujeme spokojenost zákazníků a mluvíme o ní, abyste věděli, proč Vám doporučujeme právě tohoto finančního specialistu a ne jiného. Otevřenost je základním princpiem i v našem týmu – sdílíme spolu dobré i špatné zprávy a máme jasno v tom, jak chceme, aby nás zákazníci vnímali.
Zaloto je technologická firma a inovace jsou součástí naší DNA. Od začátku se snažíme testovat finančně technologické novinky na českém i mezinárodním trhu, přestože ne každá splní naše očekávání. Přemýšlíme o tom, jak budeme jako lidé fungovat za deset, ale taky za padesát let. Je dost jisté, že oblasti financí se změny dotknou razantně.
Ano, neustále zkoušíme nové věci, ale nepřestáváme u toho být profesionály. Finance jsou velmi osobní záležitostí každého z nás, proto se podle toho snažíme chovat. Pokud víme, že vám nějaké přání nedovedeme splnit, řekneme vám to včas a vysvětlíme vám proč toho nejsme schopní. Neuděláme to tak napůl a nebudeme doufat, že si toho nevšimnete.
Občas máme špatný den. Může ho mít obchodní partner, kterého vám doporučíme. Občas ho máte i vy. Proto se snažíme být vám prostřednictvím našeho zákaznického centra k dispozici takovým způsobem, abychom měli pro každodenní situace všech zúčastněných pochopení. Pokud uděláme chybu, omluvíme se a pokusíme se ji napravit. K připomínkám a stížnostem se stavíme čelem. Věříme, že jen z takového přístupu mohou vzejít dlouhodobé vztahy.